مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 15:352021-11-02ورزشي

رییس مرکز ملی فرش ایران کارگاه قالی بافی زندان تهران بزرگ را افتتاح کرد


طی مراسمی که با حضور رییس مرکز ملی فرش ایران و کارآفرینان این عرصه در زندان تهران بزرگ برگزار شد، کارگاه جدید قالیبافی افتتاح شد تا گروه دیگری از مددجویان وارد عرصه اشتغال و حرفه آموزی شوند.

- طی مراسمی که با حضور رییس مرکز ملی فرش ایران و کارآفرینان این عرصه در زندان تهران بزرگ برگزار شد، کارگاه جدید قالیبافی افتتاح شد تا گروه دیگری از مددجویان وارد عرصه اشتغال و حرفه آموزی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، علی رستمی در مراسم افتتاح کارگاه جدید قالیبافی ندامتگاه تهران بزرگ اظهار داشت: هیچ شخصی تمایل به زندانی شدن ندارد ولی گاهی افرادی بر حسب شرایطی که بروز می کند، مرتکب جرم شده، با حکم قضایی وارد می شوند، این زمان می تواند تبدیل به فرصت شود تا زندانی حرفه ای یاد بگیرد و بعد از آزادی زندگی سالم در پیش گیرد.

مدیر کل زندان های استان تهران تأکید کرد: اولین ثمره حضور در کلاس های آموزشی یا حرفه آموزی و اشتغال، نظم پذیری است، مددجویان با کنار گذاشتن سبک زندگی گذشته، صبح زود بیدار می شوند و بعد از نماز، ورزش و صرف صبحانه بر اساس علاقه خود پا به کلاس ها یا کارگاه های مختلف می گذارند.

وی ادامه داد: دومین نتیجه مهمی که در راستای برنامه های اصلاحی و تربیتی و آموزش مهارت های اساسی زندگی رخ می دهد، فراگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز ملی فرش ایران کارگاه قالی بافی زندان تهران بزرگ را افتتاح کرد

رییس مرکز ملی فرش ایران کارگاه قالی بافی زندان تهران بزرگ را افتتاح کرد