مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 16:152021-11-02سياسي

احمدتوکلی: دولت مراقب تصمیمات امیدشکن باشد


دولت باید در این روزها با توجه به شرایط جامعه و امیدی که در میان مردم برای رفع مشکلات کشور صورت گرفته، مراقب تصمیمات امیدشکن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد توکلی در نشست ویدیوکنفرانسی با اعضای شورای مرکزی دفتر دیده بان و دیگر دستگاه ها خواست تا مراقب انتصابات جدید باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این نشست ویدیوکنفرانسی پرویز سالاری، فریدون بهشتیان، محمود ایروش، صالح علی محمدی، عباس حسین پور، علی عامری، اصغر کاردانی، سعید پیشوایی و دیگر اعضای شورای مرکزی دیده بان شفافیت به بیان نقطه نظرات خود با دکتر توکلی و دکتر میرزاپور و دکتر لیالی و دکتر اشرفی از اعضای شورای مرکزی دیده بان شفافیت و عدالت در کشور پرداختند.

مدیرعامل دیده بان شفافیت:  فساد را در هر جبهه سیاسی افشا می کنیم علی اشرف نوری نیز در نشست ویدیوکنفرانسی اعضای دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان با دفتر مرکزی خاطرنشان کرد: نگاه و رویکرد ما حزبی نیست و ما فساد را در هر جبهه سیاسی که باشد، افشا می کنیم.

وی افزود: در وادی جنگ اقتصادی، بروز فساد در بدنه اقتصادی کشور به مثابه خنجرزدن به ملت و کشور از پشت سر است و لذا رسالت دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان در این مقطع اهمیت بسیار زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدتوکلی: دولت مراقب تصمیمات امیدشکن باشد

احمدتوکلی: دولت مراقب تصمیمات امیدشکن باشد