مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 03:452021-11-03سياسي

اجرای قانون حمایت از جمعیت، اصلی ترین سرمایه کشور را حفظ می کند


مهمترین سرمایه هر کشور جمعیت آن کشور است و با اجرای حمایت از جمعیت و خانواده ما می توانیم این سرمایه بزرگ جامعه را حفظ کنیم.

- فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در گفت: یکی از مؤلفه های قدرت و اقتدار هر جامعه میزان  جمعیت آن است و جامعه ای که از جمعیت جوان برخوردار است یک جامعه پویا است.

وی افزود: همانطور که گفتم جمعیت جوان به رشد و پویایی کشور کمک می کنند چرا که نیروی جوان تحرک دارد و می تواند کشور را به پیش ببرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: مهمترین سرمایه هر کشور، جمعیت آن است چرا که همه پیشرفت ها و توسعه در همه بخش ها مستلزم داشتن یک نیروی انسانی قوی، پویا و متخصص است و در سایه داشتن یک جمعیت جوان همه این موارد اعم از تربیت نیروی متخصص و مولد و توسعه با تکیه بر این نیروی متخصص منوط به داشتن جمعیت است.

رحمانی خاطرنشان کرد: طرح حمایت از جمعیت و خانواده که پس از تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده است به دنبال حفظ این سرمایه بزرگ کشور است و با اجرای آن ما می توانیم سرمایه بزرگ کشورمان یعنی جمعیت مان را حفظ کنیم.

وی افزود: ما باید برای جلوگیری از پیری جمعیت اقدامات لازم را صورت دهیم و در قانون حمایت از جمعیت تسهیلات و مشوق های زیادی برای فرزندآوری در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون حمایت از جمعیت، اصلی ترین سرمایه کشور را حفظ می کند

اجرای قانون حمایت از جمعیت، اصلی ترین سرمایه کشور را حفظ می کند