مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-03فناوري

زارع پور: تنها راه از بین بردن بستر فساد استفاده از فناوری اطلاعات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور در مراسم تکریم سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و معارفه رییس این سازمان با اشاره به ماموریت های اصلی وزارت ارتباطات، - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر این که تنها راه از بین بردن بستر فساد، استفاده از فناوری اطلاعات است، گفت: تحقق هوشمندسازی فرآیند ارائه خدمات دولتی به مردم، نیازمند عزم ملی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور در مراسم تکریم سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و معارفه رییس این سازمان با اشاره به ماموریت های اصلی وزارت ارتباطات، افزود: انتظارات ما در حوزه فناوری اطلاعات در سازمان فناوری اطلاعات محقق می شود و این سازمان وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم طعم شیرین فناوری به مردم چشانده شود، گفت: در چند سال گذشته کسب و کار های مبتنی بر فناوری اطلاعات به خوبی توانسته اند این کار را انجام دهند و مردم نیز تا حدی لذت فناوری را چشیده اند.

زارع پور با اشاره به اینکه در سال های اخیر در بخش دولتی هم کار های بسیاری شده است، بیان داشت: البته تحقق همه آنچه مربوط به حوزه فناوری و دولت الکترونیکی است بر عهده وزارت ارتباطات نیست و نیاز به همراهی همه دستگاه ها و عزم ملی دارد تا مردم بتوانند خدمات دولتی را به صورت الکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: تنها راه از بین بردن بستر فساد استفاده از فناوری اطلاعات است

زارع پور: تنها راه از بین بردن بستر فساد استفاده از فناوری اطلاعات است