مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-03سياسي

حمایت از ایده های برتر دانش آموزی در رویداد استارتاپی فنی و حرفه ای یزد


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای یزد از برگزاری فراخوان حمایت از ایده های دانش آموزی با همراهی اداره استعدادهای درخشان یزد و حمایت پارک علم و فناوری یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای یزد از برگزاری فراخوان حمایت از ایده های دانش آموزی با همراهی اداره استعدادهای درخشان یزد و حمایت پارک علم و فناوری یزد خبر داد.

محمدحسین بهاری جو در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این باره تصریح کرد: دپارتمان تخصصی آموزش کارآفرینی و مهارت های کسب و کار مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای یزد با همراهی اداره استعدادهای درخشان یزد و حمایت پارک علم و فناوری یزد رویداد استارتاپی دانش آموز خلاق، دانش آموز کارآفرین را در 30 آبانماه جاری برگزار می کند.

وی هدف از برگزاری این رویداد استارتاپی را شناسایی و پرورش خلاقیت و ایجاد فرصت های کارآفرینی ویژه دانش آموزان مدارس سمپاد ذکر کرد.

بهاری جو خاطرنشان کرد: دانش آموزان علاقمند می توانند ایده های خود را تا تاریخ پانزدهم آبانماه به آدرس اینترنتی https://forms.

gle/1LR8BzwfuLEGM3ab8 ارسال و ثبت کنند.

این مسئول در پایان اعلام کرد: اداره استعدادهای درخشان یزد در نظر دارد در پایان این رویداد به سه ایده ی برتر دانش آموزان به ترتیب جوایز نقدی یک میلیون و 200 هزار تومان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ایده های برتر دانش آموزی در رویداد استارتاپی فنی و حرفه ای یزد

حمایت از ایده های برتر دانش آموزی در رویداد استارتاپی فنی و حرفه ای یزد