مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-03اقتصادي

پرونده های تعزیراتی 54 درصد افزایش یافته است


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: پرونده های ورودی به تعزیرات حکومتی مربوط به تخلفات صنفی در نیمه اول امسال 54 درصد افزایش یافته است.

- رحیمی آذر 12 آبان در جلسه مشترک گشت و کنترل تیم های نظارتی در تعزیرات حکومتی اردبیل اظهار کرد: در نیمه اول امسال هفت هزار و 511 فقره پرونده تخلفاتی در شش ماهه سال جاری تشکیل شده در حالی که این میزان تشکیل پرونده در مدت مشابه سال قبل چهار هزار و 890 مورد بوده است.

وی رشد 54 درصدی را در تشکیل پرونده های تعزیراتی یادآور شد و تصریح کرد: این پرونده ها در حوزه کالا، خدمات، بحث قاچاق و همچنین تخلفات بهداشتی تشکیل و به تعزیرات ارجاع داده شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در نقطه مقابل ما با افزایش نظارت ها و کنترل ها نیز روبه رو بودیم به طوری که امسال سه هزار و 475 مورد نظارت به ثبت رسیده که این میزان در شش ماهه سال قبل دو هزار و 360 مورد نظارت با همکاری گشت های مشترک و تعزیراتی بوده است.

رحیمی آذر افزود: در این حوزه نیز با 45 درصد افزایش عملکرد روبه رو هستیم که جا دارد از همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف ، بهداشت و همچنین سپاه و بسیج در کنترل نظارت های بیشتر قدردانی کنیم.

وی در مورد کیفیت نان و عرضه مناسب آن در اردبیل خاطر نشان کرد: به رغم تشدید نظارت ها و افزایش بازرسی ها همچنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های تعزیراتی 54 درصد افزایش یافته است

پرونده های تعزیراتی 54 درصد افزایش یافته است