مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-03سياسي

توضیح شهرداری تهران در مورد انتصابات جدید


دستیار ویژه شهردار در حوزه راهبری کلان و ارتقاء توانمندی با تشریح ساز و کار انتصاب مدیران در دور جدید مدیریت شهری، گفت: بیش از 600 رزومه مورد بررسی قرار گرفت تا از دل آن 22 شهردار مناطق انتخاب شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسام حبیب الله دستیار ویژه شهردار در حوزه راهبری کلان و ارتقاء توانمندی پیرامون سازوکار انتصابات در شهرداری در مدیریت شهری جدید پایتخت در برنامه کلاب هاوس گفت: خوشحالم این فرصت دست داد تا درباره حرکتی که از 1.

5 ماه گذشته در شهرداری تهران آغاز شد صحبت کنم.

دستیار ویژه شهردار در حوزه راهبری کلان و ارتقا توانمندی ها با اشاره به این مطلب که در قسمت اول به حوزه سیاست های اتخاذ شده اشاره می کنم گفت: سیاست هایی که با نظر شهردار تهران و شورای شهر تبیین شد را در بخش انتصابات نصب العین خود قرار دادیم و نکته اول تحول حضور گروه کاری همکار است که در این باره سیاست کاری شهردار تهران بر اداره بی حاشیه و خدمت شکل گرفت و حتی المقدور از سیاسی کاری اجتناب شد.

حبیب الله ادامه داد: سیاست دوم بر پایه استفاده افراد از بدنه شهرداری بود ، سیاست سوم داشتن روحیه جهادی و خدمت به مردم و سیاست دیگر بر پایه اعتقاد به استفاده از ابزار نوین شکل گرفت و ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح شهرداری تهران در مورد انتصابات جدید

توضیح شهرداری تهران در مورد انتصابات جدید