مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-03پزشكي

روند افزایشی موارد بستری کرونا در خراسان جنوبی


دبیر ستاد دانشگاهی و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: آمار نشان از روند رو به رشد موارد بستری و تست مثبت بیماران کرونایی در خراسان جنوبی است.

- غلامرضا شریف زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهارداشت: اظهار داشت: در حال حاضر تعداد بیماران بستری تنفسی در بیمارستان های استان 207 نفر بوده که از این تعداد 94 نفر بیماران کرونا مثبت هسند.

دبیر ستاد دانشگاهی و کنترل کرونا در خراسان جنوبی بیان داشت: همچنین در حال حاضر 10 بیمار کرونا مثبت در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند.

فوت 1194 نفر بر اثر کرونا شریف زاده از یک مورد فوتی جدید بر اثر بیماری کرونا در روز گذشته خبر داد و افزود: با این فوتی جدید تعداد فوتی های استان بر اثر این بیماری متأسفانه به یک هزار و 194 نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه با توجه به آمار اخذ شده تعداد تست های سرپایی در استان نسبت به هفته گذشته افزایش داشته، اضافه کرد: همچنین روند بستری رو به افزایش بوده به طوری که متوسط روزانه موارد بستری در استان در هفته گذشته 168 نفر بوده که این آمار دیروز به 207 نفر رسیده که افزایش قابل توجهی بوده است.

تغییر رنگ شهرستان قاین به قرمز دبیر ستاد دانشگاهی و کنترل کرونا در خراسان جنوبی یادآور شد: موارد تست مثبت بستری به طور متوسط روزانه در هفته گذشته 67 نفر بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی موارد بستری کرونا در خراسان جنوبی

روند افزایشی موارد بستری کرونا در خراسان جنوبی