مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-03اقتصادي

عرضه آرد در چهارمحال و بختیاری زیر ذره بین بازرسان صمت


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: مواردی از تخلف عرضه خارج از شبکه آرد شناسایی و کشف شده است و این موضوع نظارت های سنگینی را بر بازرسان استان تحمیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، غلامرضا قائدامینی از توزیع ماهانه بیش از هفت هزار تن آرد در این استان خبر داد و گفت: سالانه هزار و 200 میلیارد تومان یارانه آرد به این استان اختصاص می یابد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر هر کیسه آرد یارانه ای در استان 32 هزار و 800 تومان قیمت گذاری می شود، این در حالی است که قیمت آن در بازار آزاد بسیار بیشتر از این است و همین موضوع احتمال عرضه خارج از شبکه آرد را ایجاد خواهد کرد.

قائدامینی اضافه کرد: امسال مواردی از تخلف عرضه خارج از شبکه آرد شناسایی و کشف شده است و این موضوع نظارت های سنگینی را بر بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان تحمیل کرده است.

وی تعداد نانوایی فعال در استان را یک هزار واحد اعلام کرد و گفت: بازرسان این سازمان نه تنها باید بر کیفیت پخت نان نظارت داشته باشند بلکه باید بر نحوه آرد مصرفی نیز نظارت داشته باشند که با توجه به کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه آرد در چهارمحال و بختیاری زیر ذره بین بازرسان صمت

عرضه آرد در چهارمحال و بختیاری زیر ذره بین بازرسان صمت