مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-03اقتصادي

فعالیت روزانه و مستمر گشت های تعزیرات حکومتی قزوین


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی به صورت روزانه در استان قزوین فعال است و گزارش رسیدگی ها به طور مستمر اطلاع رسانی می شود و برنامه ما تقویت گشت های مشترک و سیار تعزیرات است.

- هوشنگ محمدی گفت: گشت های مشترک تعزیرات فقط نباید در سطح عرضه و خرده فروشی باشد و بر همین اساس از 18 مهر امسال طرح نظارتی گشت های سیار را به صورت فوق العاده در کشور آغاز کردیم.

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی گفت: ما علاوه بر سطح عرضه و خرده فروشی در بحث تولید و توزیع نیز تمرکز جدی خواهیم داشت.

هدف ما انجام کار نمایشی در گشت های مشترک تعزیرات نیست و رویکردمان فعال کردن گشت هاست و از تمامی ظرفیت هایمان استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: هم اکنون گشت های مشترک تعزیرات به صورت روزانه در استان فعال است و گزارش رسیدگی ها به طور مستمر اطلاع رسانی می شود.

محمدی با بیان اینکه از همه کمک ها و پیشنهادها در برگزاری هر چه بهتر گشت ها استقبال می کنیم، ادامه داد: گشت سیار تعزیرات استان در ادامه بازدیدها و نظارت بر بازرسی ها در راستای تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، از فروشگاه های زنجیره ای بازدید و بازرسی به عمل می آید که به علت تخلفات صنفی تاکنون سه پرونده برای رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت روزانه و مستمر گشت های تعزیرات حکومتی قزوین

فعالیت روزانه و مستمر گشت های تعزیرات حکومتی قزوین