مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-03سياسي

دانش آموزان طلایه داران فردا هستند


رییس اتحادیه انجمن های دانش آموزی استان البرز گفت: در این تشکل مهمترین ویژگی، دانش آموز محوری است که شعار اصلی اتحادیه نیز همین است؛ دانش آموزان طلایه داران فردا هستند.

- مجتبی فریدونی در نشست خبری که روز چهارشنبه 12 آبان حول محور برنامه های روز 13 آبان برگزار شد، نقش دانش آموزان را در تسخیر لانه جاسوسی اساسی عنوان کرد و گفت: امام از این اتفاق با عنوان انقلاب دوم یاد کرده اند و اتحادیه انجمن های دانش آموزی به فرمان امام در سال 58 تاسیس شد که یکی از اصلی ترین رسالت های آن تربیت مدیران فردا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی به نقش اساسی دانش آموزان در پیروزی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: از 36 هزار شهدای دانش آموز نزدیک به 16 هزار شهید عضو انجمن اسلامی دانش آموزان بوده اند.

فریدونی با اشاره به حضور 600 نفر از دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در روز 13 آبان به عنوان روز استکبار ستیزی گفت: از برنامه های روز 13 آبان می توان به شرکت در مراسم راهپیمایی روز دانش آموز، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، پخش مستند دیوانگی، غرفه رباتیک، نجوم و همکلاسی آسمانی که با حضور خانواده های شهدای دانش آموز برپاست اشاره کرد.

وی با بیان اینکه این اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با حدود 6 الی 8 هزار نفر عضو در سراسر البرز فعالیت می کند، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان طلایه داران فردا هستند

دانش آموزان طلایه داران فردا هستند