مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-03سياسي

حضور حضرت معصومه(س) در قم برکات بسیاری برای اسلام به دنبال دارد


مشاور تولیت حرم بانوی کرامت حضور کریمه اهل بیت(س) در قم را موجب برکات بسیار برای جهان اسلام دانست و گفت: باید قدردان شخصیت ایشان و حضور پربرکت حضرت در قم باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جمعی از مسئولان فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) از جمله آیت الله احمد عابدی محقق و پژوهشگر مطرح حوزوی، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد مشاور تولیت آستان مقدس بانوی کرامت، حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی و حجت الاسلام محسن آمره مدیر روابط عمومی حرم مطهر با حضور در دفتر آیت الله علوی گرگانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در این دیدار اظهار کرد: در سال های اخیر خدا توفیق داد و برای میلاد حضرت معصومه(س) و ورود این حضرت به شهر مقدس قم بر اساس شواهد و قرائن، تاریخی تعیین شد و گرامی داشتی در این تاریخ برای حضرت معصومه(س) دنبال می شود.

وی با بیان اینکه برای رحلت شهادت گونه حضرت معصومه(س) نیز برنامه هایی برنامه ریزی شده است و درس های حوزه هم در این روز تعطیل می شود، افزود: در بحث رحلت یا شهادت حضرت معصومه(س) مباحثی مطرح شده و بر اساس تحقیقاتی که انجام گرفته دلایل مختلفی مبنی بر شهادت این حضرت وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حضرت معصومه(س) در قم برکات بسیاری برای اسلام به دنبال دارد

حضور حضرت معصومه(س) در قم برکات بسیاری برای اسلام به دنبال دارد