مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-03سياسي

آقازاده: مدیریت انقلابی و برنامه ریزی موثر دو عامل موفقیت در گام دوم انقلاب است


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه امروز جامعه اسلامی را در مرحله گام دوم انقلاب علیرغم همه موفقیت های موجود رنج می دهد، فقدان مدیریت انقلابی و برنامه ریزی های موثر و عدم اجرای صحیح آن است که امیدواریم در دولت آقای رییسی این ضایعه برطرف گردد.

- نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه امروز جامعه اسلامی را در مرحله گام دوم انقلاب علیرغم همه موفقیت های موجود رنج می دهد، فقدان مدیریت انقلابی و برنامه ریزی های موثر و عدم اجرای صحیح آن است که امیدواریم در دولت آقای رییسی این ضایعه برطرف گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی آقازاده دافساری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی موفقیت برای دولت انقلابی سید ابراهیم رییسی و تبریک 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیان کرد: انقلاب اسلامی ما در قرن حاضر به عنوان یک معجزه الهی الهام بخش همه ملت های مسلمان و آزاده و نجات بخش ستمدیدگان عالم است.

وی افزود: این انقلاب توانسته با آگاهی بخشی موجبات وحدت ملت های مسلمان منطقه و جهان و ترغیب مطالبه گری آنان برای دفاع از حقوق و منافع خویش را فراهم نماید و منافع نامشروع نظام سلطه را به چالش بکشد که مهمترین آنها مساله فلسطین است که سرزمین آنها توسط رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقازاده: مدیریت انقلابی و برنامه ریزی موثر دو عامل موفقیت در گام دوم انقلاب است

آقازاده: مدیریت انقلابی و برنامه ریزی موثر دو عامل موفقیت در گام دوم انقلاب است