مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-03سياسي

عملکرد دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی در ارزیابی های کشوری


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی از توفیق برخی دستگاه های اجرایی استان در ارزیابی های کشوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حسینی ظهر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی، از توفق برخی دستگاه های اجرایی استان در ارزیابی های کشوری خبر داد و اظهار داشت: این ارزیابی ها در سطوح و رده های مختلف صورت گرفته و کسب رتبه های برتر توسط دستگاه های اجرایی استان قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: شرکت گاز، بانک ملی و ادارات کل پست، کمیته امداد امام خمینی(ره)، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اموال و املاک بنیاد مستضعفان، ثبت احوال، امور عشایری و هواشناسی، رتبه برتر کشوری دستگاه های اجرایی را در جمیع شاخص ها از آن خود کرده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی از رتبه بندی مدیران دستگاه های اجرایی در سطح کشور در اجرای برنامه های دیدار چهره به چهره و ملاقات مردمی گفت و تصریح کرد: بر اساس مکاتبه مدیرکل ارتباطات مردمی و سفرهای مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، مدیران دستگاه های اجرایی استان در سه سطح حائز رتبه شده اند.

حسینی متذکر شد: مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بیمه سلامت و گمرکات استان ، رتبه اول دستگاه ها را در سطح کشور از آن خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی در ارزیابی های کشوری

عملکرد دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی در ارزیابی های کشوری