مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-03اقتصادي

تسهیلات یارانه ای به متقاضیان نوسازی بافت فرسوده اختصاص می یابد


سرپرست شرکت بازآفرینی شهری ایران از تخصیص بسته های تشویقی، اعطای تسهیلات یارانه ای و امکاناتی که از سوی شهرداری ها در اختیار مالکان بافت های فرسوده قرار می گیرد، - به نقل از شرکت بازآفرینی شهری ایران، حسن احمدی نوری در جریان بازدید از پروژه های بازآفرینی بر اهمیت مشارکت اجتماعی مردم در تحقق اهداف بازآفرینی اشاره کرد و گفت: اراده دولت ساماندهی بافت های فرسوده، ناکارآمد و سکونتگاه های غیررسمی است و این اراده زمانی محقق می شود که با مشارکت اجتماعی مردم پیوند داده شود.

وی افزود: برای نمونه محور 24 متری واقع در محله چاهستانی ها به طول 1000 متر با مشارکت ساکنان آن بهسازی و بازگشایی شد و اگر مشارکت مردم نبود، این هدف شاید تا سال ها محقق نمی شد.

مردم این محله حاضر شدند، بخشی از مساحت خانه های خود را برای تعریض این معبر به دولت واگذار کنند.

سرپرست شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه به مشابه این اتفاق در محله مرادآباد غربی چابهار اشاره کرد و گفت: ساکنان این محله نیز بخشی از مساحت خانه های خود را به دولت واگذار کردند تا ضمن تعریض، معبری با عرض 16 متر و طول 800 متر بهسازی و سپس بازگشایی شود.

با بازگشایی این محور، مجموعه اقدامات دولت در این بخش به بازگشایی 12 هزار متر طول معبر شده است که جز با مشارکت و همکاری مردم محقق نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات یارانه ای به متقاضیان نوسازی بافت فرسوده اختصاص می یابد

تسهیلات یارانه ای به متقاضیان نوسازی بافت فرسوده اختصاص می یابد