مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-03اقتصادي

تخریب 14 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: 14 بنای غیرمجاز در یک و نیم هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان با حضور دستگاه های قضایی و نظارتی تخریب شده است.

- سعید صالحی امروز چهارشنبه 12 آبان در حاشیه اجرای تخریب بناهای غیرمجاز واقع در روستای نجف آباد و حسن تصریح کرد: این بناهای غیرمجاز شامل تغییر کاربری غیرمجاز مانند دیوارکشی، محوطه سازی و احداث بنا (اتاقک) بوده که پس از چندین بار اخطار و بی توجهی مالکان تخریب شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 400 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین تخریب شده است، افزود: گشت های مدیریت امور اراضی 60 مورد ساخت وساز غیرمجاز دیگر را نیز شناسایی کرده و تخریب آن ها در دستور کار قرار دارد.

صالحی با اعلام اینکه 14 بنای غیرمجاز در یک و نیم هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان با حضور دستگاه های قضایی و نظارتی تخریب شده است، افزود: برای تخریب این بناهای غیرمجاز از تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی استفاده شده که بهترین اهرم برای مقابله به هنگام در مقابل سوداگران زمین است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین بیان کرد: افراد سودجو همواره به دنبال خریدوفروش زمین های خارج از محدوده شهر یا روستا یا ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 14 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین

تخریب 14 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین