مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-03سياسي

جهاد دانشگاهی از ارکان توسعه در سیستان و بلوجستان است


جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از ارکان توسعه در سیستان و بلوچستان است و می توان از ظرفیت علمی و پژوهشی این نهاد انقلابی در پیشبرد اهداف توسعه ای استان استفاده کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از ارکان توسعه در سیستان و بلوچستان است و می توان از ظرفیت علمی و پژوهشی این نهاد انقلابی در پیشبرد اهداف توسعه ای استان استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسین مدرس خیابانی در دیدار با دکتر حمید رضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور که در محل استانداری برگزار شد با بیان اینکه جهاد دانشگاهی می تواند در حوزه های مختلف ظرفیت ایجاد کند و این در نوع خود یک هنر است افزود: جهاد دانشگاهی مصداق بارز کار جهادی در حوزه های علمی، پژوهشی، اشتغال و فناوری است.

وی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در بحث تولید علم در عرصه های فناورانه می توان قطع وابستگی به دانش خارجی را با حمابت و اعتماد به نیروهای بومی انجام داد.

استاندار در ادامه اظهار کرد: توسعه بدون تولید امکان پذیر نیست و تولید بدون فناوری نیز امکان پذیر نیست و این ظرفیت در جهاد دانشگاهی وجود دارد که این دو پارامتر را در کنار همدیگر به ثمر بنشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی از ارکان توسعه در سیستان و بلوجستان است

جهاد دانشگاهی از ارکان توسعه در سیستان و بلوجستان است