مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-03ورزشي

حاشیه در دوومیدانی ایران؛ واکنش رییس فدراسیون به درگیری لفظی با مجید کیهانی!


مجید کیهانی رییس سابق فدراسیون دوومیدانی برخورد عجیبی با هاشم صیامی رییس فعلی فدراسیون داشت که باعث ایجاد حاشیه در این رشته شده است.

- گروه ورزشی جی پلاس، چهار سال دوره ریاست مجید کیهانی در فدراسیون دوومیدانی پر از حواشی مختلف و فرازو نشیب بودو با پایان دوره ریاست او و رد صلاحیت شدنش برای حضور در مجمع انتخاباتی هاشم صیامی دبیر پیشین فدراسیون دوومیدانی با رای اعضا مجمع برای چهار سال سکان هدایت این فدراسیون را عهده دار شد.

حواشی عجیبی در ماه های گذشته درباره کیهانی و صیامی به وجود آمد و حالا در جدیدترین اتفاق این دو با یکدیگر درگیری لفظی داشتند! سه شنبه 11 آبان آیین رونمایی از دستاوردهای حاصل از طرح های تاریخ شفاهی ایران در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد که هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی نیز حضور داشت اما این جلسه بی دغدغه و آرام به پایان نرسید.

مجید کیهانی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک است درگیری با هاشم صیامی داشت و به نظر می رسد رابطه این به مانند گذشته نیست! هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در این باره اظهار کرد: یک اتفاقی افتاد که خیلی ناراحت شدم و دوست هم ندارم زیاد وارد آن موضوع شوم؛ یک مقدار از شور به در آمد و همه چیز را به خدا واگذار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه در دوومیدانی ایران؛ واکنش رییس فدراسیون به درگیری لفظی با مجید کیهانی!

حاشیه در دوومیدانی ایران؛ واکنش رییس فدراسیون به درگیری لفظی با مجید کیهانی!