مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 14:002021-11-03بين الملل

روزنامه عبری زبان: پیروزی انصارالله در مأرب به معنای شکست عربستان و متحدانش است


روزنامه اورشلیم پست نوشت که جنبش انصارالله یمن در شهر مأرب پیشروی کرده و به دست گرفتن کنترل این شهر به معنای شکست عربستان و هم پیمانانش در جنگ شش ساله یمن است.

- روزنامه اورشلیم پست نوشت که جنبش انصارالله یمن در شهر مأرب پیشروی کرده و به دست گرفتن کنترل این شهر به معنای شکست عربستان و هم پیمانانش در جنگ شش ساله یمن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اورشلیم پست در گزارشی نوشت: مشارکت عربستان در جنگ یمن و حمایتش از دولت مستعفی و عقب نشینی جزیی امارات از ائتلاف عربی به این معناست که ریاض احتمالاً با خطر مشاهده شکست هم پیمانانش در دولت عبد ربه منصور هادی جنگ اصلی در مأرب روبرو شود.

این روزنامه نوشت: شهر مأرب در چند کیلومتری مرزهای عربستان واقع است و پیروزی انصارالله در آزادی این شهر به معنای شکست ائتلاف عربی و نزدیک شدن انصارالله به مرزها است.

سخنگوی انصارالله از آزادی مساحت 1100 کیلومتر مربع در مرحله دوم عملیات آزادسازی مأرب با عنوان بهار پیروزی خبر داده است.

در این گزارش آمده است: به رغم این که جنگنده های ائتلاف سعودی 159 حمله هوایی را به این شهر انجام دادند؛ اما انصارالله 86 عملیات علیه جنگنده های متجاوز انجام داد.

نیروی موشکی انصارالله 47 عملیات انجام داد که 31 مورد آن در داخل اراضی اشغال شده یمن و 19 عملیات در عمق عربستان انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه عبری زبان: پیروزی انصارالله در مأرب به معنای شکست عربستان و متحدانش است

روزنامه عبری زبان: پیروزی انصارالله در مأرب به معنای شکست عربستان و متحدانش است