مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 17:052021-11-03ورزشي

خبر خوب برای شاگردان اسکوچیچ/ مشکل تیم ملی فوتبال حل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از رایزنی و حمایت وزرای راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، مدیرعامل ایران ایر و رییس فدراسیون فوتبال گفت: - سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص سفر تیم ملی فوتبال به بیروت و اردن توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از رایزنی و حمایت وزرای راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، مدیرعامل ایران ایر و رییس فدراسیون فوتبال گفت: با تلاش های مستمر عزیزی خادم و حمایت ویژه رستم قاسمی و حمید سجادی، قرار شد تا تیم ملی فوتبال ایران با پرواز اختصاصی شرکت ایران ایر، روز یکشنبه شانزدهم آبانماه ساعت 17:30 فرودگاه مهرآباد تهران را ترک کند و ساعت 18:30 به وقت بیروت وارد فرودگاه پایتخت لبنان شود.

وی ادامه داد: پس از برگزاری دیدار برابر لبنان، ملی پوشان با پرواز Middle East عازم اردن شده و پس از بازی برابر سوریه در امان با پرواز شرکت ایران ایر، امان را به مقصد تهران ترک کنند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال از حمایت های کاپیتان علیرضا برخور، مدیرعامل شرکت ایران ایر تقدیر و تشکر کرد و درپایان گفت: ملی پوشان لژیونر هم از یکشنبه هفته آینده به مرور به اردوی تیم ملی ضافه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب برای شاگردان اسکوچیچ/ مشکل تیم ملی فوتبال حل شد

خبر خوب برای شاگردان اسکوچیچ/ مشکل تیم ملی فوتبال حل شد