مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 17:052021-11-03اقتصادي

لزوم تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری زمین شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی


رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی بر لزوم تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری زمین شهرک های صنعتی استان تأکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی بر لزوم تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری زمین شهرک های صنعتی استان تأکید کرد.

موسی خلیل الهی در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، با تأکید بر حمایت از سرمایه گذاری مشروع و تولید و به تبع آن اشتغال در استان، اظهار کرد: فلسفه وجودی شرکت شهرک های صنعتی، تأمین زمین برای واحدهای تولیدی است و خرید و فروش زمین هایی که منجر به تولید و اشتغال نمی شود قابل قبول نیست.

وی بر لزوم تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری زمین شهرک های صنعتی استان تأکید کرد و دستور داد کارگروهی برای تعیین تکلیف قراردادهای مذکور تشکیل یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی،در این جلسه همچنین برخی مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شهید سلیمانی از جمله عدم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت مطرح و مقرر شد تا دو ماه آینده، مشکل مذکور رفع شود.

در ابتدای جلسه، علیلو دادستان مرکز استان و دبیر ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گزارشی از عملکرد ستاد و اقدامات انجام یافته در خصوص مصوّبات جلسه قبلی ارائه داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری زمین شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی

لزوم تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری زمین شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی