مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 18:452021-11-03سياسي

ارتقای سیاسی بخش کالپوش منطقه را نجات می دهد


امام جمعه کالپوش بابیان اینکه ارتقای سیاسی بخش کالپوش منطقه را نجات می دهد، گفت: شهر شدن حسین آباد می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

- ، حجت الاسلام اسماعیل بهرامی شامگاه چهارشنبه در نشست اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کالپوش و بازدید از روستاهای فرومد و منطقه پل ابریشم با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ضمن بیان اینکه بخش کالپوش در شمال شرقی استان سمنان به عنوان منطقه مرزی واقع شده است، ابراز داشت: از طریق معاون رییس جمهور و بنیاد برکت نگاه خوبی به منطقه شد و امروز نیز امیدمان به دولت جوان و حزب الهی است تا آسیب های منطقه رفع شود.

وی بابیان اینکه در کل کشور کمتر منطقه ای را می توان سراغ گرفت که به نانوایی بدهکار و حساب دفتری داشته باشد، افزود: معاون سپاه استان سمنان سردار شاهچراغی که امروز در دولت سیزدهم به عنوان استاندار قم شد در حل این مورد بسیار کمک کردند.

امام جمعه کالپوش بابیان اینکه منطقه استعدادهای فراوانی دارد، ابراز داشت: قطعاً توجه به این پتانسیل ها و کمک به رشد آن ها می تواند در رشد رونق اقتصادی این منطقه بسیار اثرگذار باشد.

بهرامی بابیان اینکه ارتقای سیاسی کالپوش منطقه را نجات می دهد، اضافه کرد: شهر شدن روستای حسین آباد کالپوش و ارتقای سایر بخش های آن می تواند مشکلات منطقه را حل کند که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سیاسی بخش کالپوش منطقه را نجات می دهد

ارتقای سیاسی بخش کالپوش منطقه را نجات می دهد