مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 18:502021-11-03سياسي

استکبار ستیزی شاخص اصلی انقلاب اسلامی است


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: استکبار ستیزی شاخص اصلی انقلاب اسلامی است .

- ، سردار اباذر سالاری با بیان اینکه مبنای اعتقادی ما این است که در برابر طاغوت باید ایستاد اظهار کرد: از شاخصه های انقلاب اسلامی در باب ظلم ستیزی و عدالت خواهی که روند جهانی پیدا کرده است، ایستادگی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

وی بیان کرد: یکی از اصول تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تا کنون مبارزه با استکبار جهانی بوده است و واقعیت این است که ما به عنوان مظلوم، فریاد مظلومیت خود را با شعار مرگ بر آمریکا بلند کرده ایم، فتح لانه جاسوسی آمریکا که در ابتدای پیروزی در واقع نماد این ظلم ستیزی و عدالت خواهی بوده است.

سردار سالاری تصریح کرد: لانه جاسوسی که فتح شد، برخی مرعوب شدند ولی بنیانگذار انقلاب اسلامی با شجاعت و درایتی که داشت، از آن به عنوان انقلاب دوم مطرح و یاد کردند، آنچه که اتفاق افتاد هیمنه قدرت آمریکا را به هم ریخت و دانشجویان پیرو خط امام (ره) این لانه جاسوسی را تصرف کردند.

وی گفت: آمریکا می خواست قدرت نمایی کند اما با اعجازی در قرن، صحنه ابابیل تکرار شد و ماسه های کویر، مامور الهی شدند و تمام توطئه هایی آنان در صحرای طبس را خنثی کرد و منجر به شکست آنها شد، خدا خواست اوج قدرت نمایی آمریکا در صحرای طبس به بالاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار ستیزی شاخص اصلی انقلاب اسلامی است

استکبار ستیزی شاخص اصلی انقلاب اسلامی است