مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 03:502021-11-04بين الملل

حاکم نظامی سودان: در پی تشکیل دولتی غیرنظامی و تکنوکرات هستیم


فرمانده کل نیروهای مسلح سودان تأکید کرد که نیروهای نظامی این کشور در پی حفاظت از روند انتقال دموکراتیک قدرت در کشور هستند.

- فرمانده کل نیروهای مسلح سودان تأکید کرد که نیروهای نظامی این کشور در پی حفاظت از روند انتقال دموکراتیک قدرت در کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، ژنرال عبدالفتاح البرهان، فرمانده کل نیروهای مسلح سودان، در دیدار با اولسون ابو سانجو ، فرستاده ویژه اتحادیه آفریقا در امور سودان، گفت که نیروهای نظامی سودان در پی برگزاری انتخابات آزادی هستند که دولتی غیر نظامی و منتخب ملت را بر سر کار آورد که نماینده آمال ملت سودان باشد.

البرهان افزود که در پی تعیین نخست وزیری است که دولتی مدنی و تکنوکرات تشکیل دهد و اداره کشور را به عهده گیرد و تأکید کرد که در حال بررسی همه طرح های پیشنهادی داخلی و خارجی برای تحقق منافع ملی است.

وی گفت که نیروهای نظامی سودان به وحدت ملی در این کشور اهمیت می دهند و راه حل هایی را می پذیرند که از اجماع همه مردم سودان برخودار باشد.

البرهان تأکید کرد که نیروی نظامی سودان به ضرورت تحقق شعارهای انقلاب دسامبر ایمان دارد و در پی تحقق دولتی از افراد شایسته و تکنوکرات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکم نظامی سودان: در پی تشکیل دولتی غیرنظامی و تکنوکرات هستیم

حاکم نظامی سودان: در پی تشکیل دولتی غیرنظامی و تکنوکرات هستیم