مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 04:552021-11-04سياسي

رییسی در فرودگاه سمنان: ظرفیت های مناسب تولیدی در کشور باید بهره برداری شود


ظرفیت های مناسب تولیدی در کشور و استان سمنان امروز باید بهره برداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور دقایقی پیش در بدو ورود به استان سمنان در گفت وگو با خبرنگاران در فرودگاه سمنان اظهار کرد: به مسؤولان پرتلاش در استان سمنان، خانواده های معظم و مکرم شهیدان و جانبازان عزیز و ایثارگران گرامی درود می فرستیم و یاد همه شهدای استان سمنان را گرامی می داریم.

او ادامه داد: برای من توفیقی است که در روز 13 آبان که یادآور رشادت دانش آموزان و دانشجویان و پرچمداری امام بزرگوارمان مقابل در استان داریم؛ ظرفیت های صنعتی و معدنی داریم و اگر این ظرفیت ها درست مورد بهره برداری قرار گیرد، علی رغم برخی کمبودها و مشکلاتی که وجود دارد، می توانیم افزایش بهره وری را داشته باشیم.

او گفت: در استان سمنان می توانیم افزایش اشتغال و تولید داشته باشیم و این جزو دستورات و برنامه های کاری است که در حضور نماینده معظم رهبری، استاندار و مسؤولان استانی دنبال خواهد شد.

رییس جمهور بیان کرد: امیدواریم که خداوند متعال عنایت کند که این سفر همراه با تصمیماتی باشد که از مشکلات استان سمنان که ظرفیت های بسیاری دارد و همجواری اش با استان های دیگر در کشور می تواند اینجا را جایگاهی قرار دهد که با وضعیت فعلی کاملا متفاوت باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی در فرودگاه سمنان: ظرفیت های مناسب تولیدی در کشور باید بهره برداری شود

رییسی در فرودگاه سمنان: ظرفیت های مناسب تولیدی در کشور باید بهره برداری شود