مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-04بين الملل

ترامپ بار دیگر چرت زدن بایدن را مسخره کرد


ترامپ، رییس جمهور آمریکا را به دلیل چرت زدن در کنفرانس بین المللی تغییرات آب و هوایی در اسکاتلند، مسخره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از پایگاه اینترنتی اسکای نیوز، دونالد ترامپ بار دیگر جو بایدن رییس جمهور آمریکا را مسخره کرد.

این گزارش می افزاید اسکای نیوز در مطلبی با عنوان ترامپ، چرت زدن جو بایدن را در خلال نشست تغییرات اقلیمی اسکاتلند مسخره کرد نوشت: دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا، جو بایدن را به دلیل اینکه ظاهراً قبل از سخنرانی در کنفرانس بین المللی تغییرات آب و هوایی در اسکاتلند چرت می زده است، مسخره کرد.

در این نشست، ظاهرا رییس جمهور آمریکا چشمان خود را می بندد و حداقل 22 ثانیه چرت می زند تا اینکه یکی از دستیارانش در گوش او زمزمه کند.

ترامپ در ایمیلی خطاب به حامیانش نوشت: بایدن به اروپا رفت و گفت گرم شدن زمین بالاترین اولویت اوست و سپس بلافاصله در خود کنفرانس به خواب رفت تا همه دنیا ببینند.

رییس جمهور سابق آمریکا در ادامه نوشت: کسی که به یک موضوع، اشتیاق و اعتقاد واقعی داشته باشد، هرگز به خواب نمی رود! پیش از این آخرین داده های نظرسنجی گالوپ نشان داد که میانگین نمره مورد تأیید بایدن در سه ربع اول دوره ریاست جمهوری وی در مقایسه با هر رییس جمهور از زمان دوایت آیزنهاور افت پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ بار دیگر چرت زدن بایدن را مسخره کرد

ترامپ بار دیگر چرت زدن بایدن را مسخره کرد