مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-04سياسي

ضربات جبران ناپذیر خشکسالی بر عشایر خراسان جنوبی


مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی خشکسالی های اخیر بیشترین فشار را بر عشایر به ویژه در شش ماهه اول امسال وارد کرد و امیدواریم با نزول رحمت الهی در شش ماهه دوم این مشکلات کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از زیرکوه، مهدی عصمتی پور صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره امور عشایری زیرکوه، اظهار داشت: نگاه دولت به عشایر نگاه خوبی است اما بحران خشکسالی، بحران خاصی است و به عنوان یک زلزله خاموش است.

وی ادامه داد: مطالعات آبرسانی به محلات عشایری گزخت شروع شده و طی یک ماه آینده عملیات لوله گذاری آن آغاز می شود و 22 محله عشایری منطقه از این پروژه بهره مند خواهند شد.

مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی مطرح کرد: وظیفه ما تأمین آب شرب عشایر  است اما با توجه به خشکسالی های شدید در حوزه تأمین آب شرب دام عشایر هم ورود پیدا کرده ایم.

عصمتی پور با بیان اینکه زیرساخت خرید دام در استان آماده نبود اما در این حوزه ورود کردیم و اتفاقات خوبی افتاد، اضافه کرد: در زمینه نهاده های دامی 68 میلیارد تومان تسهیلات در سطح استان توزیع شده که بیش از 11 میلیارد تومان به شهرستان زیرکوه اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛در این مراسم از زحمات چند ساله مهندس حیدری، تقدیر و محمد محمدعلی زاده به عنوان سرپرست اداره امور عشایر زیرکوه معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربات جبران ناپذیر خشکسالی بر عشایر خراسان جنوبی

ضربات جبران ناپذیر خشکسالی بر عشایر خراسان جنوبی