مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-04سياسي

واکنش ناجا به نوع نظارت بر تردد کالاهای قاچاق در مبادی مرزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز 13 آبان ماه و روز مبارزه با استکبار است گفت: - جانشین فرمانده ناجا گفت: باید از دستگاه ها و سیستم های ویژه در پایش کامیون ها و تریلی ها در مبادی مرزی استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز 13 آبان ماه و روز مبارزه با استکبار است گفت: انقلاب اسلامی این استکبار را در هم پیچید، لذا این روز را به ملت شریف ایران تبریک عرض می کنم.

جانشین فرمانده ناجا در مورد حق تصریح کرد: قانون نیروی انتظامی را تکیه گاه آرامش مردم گذاشته است و مردم به آن رجوع می کنند.

وی ادامه داد: مردم باید نسبت به نگهداری درست و صحیح اموالشان ملاحظه کنند، پلیس امروز ایران، پلیس مقتدر و مسلط است و خودش را در خدمت مردم می گذارد.

سردار رضایی با تاکید بر رسیدگی به پرونده های در سریعترین زمان ممکن گفت: این اقتدار پلیس است و مجرمان بدانند که به هر طریقی گرفتار می شوند، لذا قبل از پشیمانی اعمال مجرمانه خود را کنار بگذارند.

وی با اشاره به بحث خودرو های هنجار شکن و شوتی ها، گفت: این ها آرامش ترافیک را برهم زدند، به همه رده های ذی ربط انتظامی از جمله راهور و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ناجا به نوع نظارت بر تردد کالاهای قاچاق در مبادی مرزی

واکنش ناجا به نوع نظارت بر تردد کالاهای قاچاق در مبادی مرزی