مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-04سياسي

حوادث «13 آبان» نشان داد که جوانان و مردم ایران سلطه بیگانگان را نمی پذیرند


حوادث خونین «13 آبان» نشان داد که جوانان و مردم کشور ما سلطه بیگانگان را نمی پذیرند.

- حوادث 13 آبان نشان داد که جوانان و مردم ایران سلطه بیگانگان را نمی پذیرند ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: حوادث خونین 13 آبان نشان داد که جوانان و مردم کشور ما سلطه بیگانگان را نمی پذیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی مختاری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 13 آبان به عنوان روز دانش آموز و سال روز شهادت شهید حسین فهمیده به عنوان نمونه برجسته تراز تربیت دانش آموزان ایران اسلامی است که باید از این ایام برای ترویج فرهنگ ایثار در میان دانش آموزان که نسل جوان، نوجوان و آینده سازان ایران اسلامی هستند، نهایت بهره را ببریم.

وی با بیان این که یوم الله 13 آبان نمایان گر فرو ریختن هیمنه پوشالی استکبار جهانی و نماد قدرت انقلاب و جوانان این مرزوبوم است، افزود: حوادث خونین 13 آبان نشان داد که مردم و جوانان این مرزوبوم به هیچ عنوان حاضر نیستند بیگانگان در امور داخلی مملکت آن ها دخالت کرده و بر آن ها سلطه داشته باشند.

مختاری تصریح کرد: این روز برای همیشه در تاریخ ماندگار است و چراغ راهی برای تمام ملت های آزاده و آزاداندیشی است که زیر یوغ استکبار رفتن را بر نمی تابند و عزت و استقلال را شاکله اصلی جامعه خود می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث «13 آبان» نشان داد که جوانان و مردم ایران سلطه بیگانگان را نمی پذیرند

حوادث «13 آبان» نشان داد که جوانان و مردم ایران سلطه بیگانگان را نمی پذیرند