مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-04سياسي

یادواره شهدای والفجر 4 در اردبیل برگزار شد


یادواره شهدای والامقام عملیات والفجر 4 در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اردبیل برگزار شد.

- در این مراسم 13 آبان که با حضور آحاد مردم، فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل شهدا را مایه فخر و شرف ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: استکبار جهانی تلاش کرد تا جمهوری اسلامی ایران را با حمله نظامی سرنگون کند اما امروز این ملت با پشت سر گذاشتن مقاطع مختلف پابرجا، پیروز و سرافراز است.

سردار غلامحسین محمدی اصل اظهار کرد: آنهایی که با ایران ستیز و عناد کردند، امروز بساطشان برچیده شده در حالی که ملت غیور و غیرتمند ایران در صحنه دفاع از اسلام و ارزش های آن پابرجا هستند و استکبار جهانی به معجزه فرهنگ شهادت و ایثار به خوبی پی برده است.

وی با بیان اینکه در این مقطع باید با اعتماد به جوانان بسیاری از مشکلات کشور را رفع کرد، افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اعتماد به جوانان را اصلی ترین سرمایه پیشرفت کشور توصیف کرده و بر این باوریم در این مسیر باید بیش از هر زمان دیگر اعتماد به نفس جوانان را افزایش دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزاری چنین یادواره هایی را در حقیقت بازشناسی راه، سیره و سلوک شهدای والاتبار توصیف کرد و ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای والفجر 4 در اردبیل برگزار شد

یادواره شهدای والفجر 4 در اردبیل برگزار شد