مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-04سياسي

کشاورزی گرمسار و آرادان رو به نابودی است


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس گفت: در صورت روند کم آبی و خشکسالی موجود، طی 10 سال آتی کشاورزی در منطقه گرمسار و آرادان از بین خواهد رفت.

- ، اردشیر مطهری ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری گرمسار با حضور وزیر دادگستری در حاشیه سفر هیئت دولت به استان سمنان و به میزبانی مجتمع خورشید تابان با بیان اینکه در شهرستان های گرمسار و آرادان در زمینه تأمین آب پایدار در بخش صنایع و کشاورزی با توجه به خشکسالی های متوالی، با مشکل روبرو هستیم، تاکید کرد: به صورت حتم باید گفت که طی ده سال آتی کشاورزی در این منطقه از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه با روند کنونی خشکسالی تولید محصولات کشاورزی کاهش چشم گیر و میزان وابستگی به کشورهای خارجی افزایش خواهد یافت، افزود: تسریع در بهره برداری از راه های ارتباط گرمسار به فیروزکوه از جمله دیگر مطالبات منطقه گرمسار محسوب می شود که حدود دو کیلومتر آن آسفالت و هشت کیلومتر نیز زیرسازی شده است از سوی دیگر اما با توجه به اینکه بخشی از جاده را سیل تخریب کرده در نتیجه نیاز است که تکمیل و بهره برداری محور گرمسار به فیروز کوه نیز مدنظر باشد.

این عضو خانه ملت با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری از ساختمان سیلوی 100 هزار تنی گندم از دیگر مطالبات مردم گرمسار است، گفت: ده درصد کار این مجموعه مانده و اعتباری نزدیک به 60 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی گرمسار و آرادان رو به نابودی است

کشاورزی گرمسار و آرادان رو به نابودی است