مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-04حوادث

بازداشت زوج کلاهبردار میلیاردی در بابل


فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری و بازداشت زوج کلاهبردار 2 میلیارد تومانی با 20 شاکی در شهرستان بابل خبر داد - فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری و بازداشت زوج کلاهبردار 20 میلیارد ریالی با 20 شاکی در شهرستان بابل خبر داد سردار مرتضی میرزایی در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری از رانندگان خودروهای سنگین و حمل بار توسط یک زوج ناشناس در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این افراد با بهانه حمل بار از مقصد بابل به سایر استان های کشور، رانندگان خودروهای مورد نظر که غالبا بومی این استان نبودند را به مقصدهای نامعلوم کشانده و پس از سرقت اطلاعات و حساب بانکی آنان با شیوه ای متقلبانه از محل متواری می شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه با همکاری کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان و شهرستان بابل متهمان شناسایی و در عملیاتی ضربتی به دام افتادند.

وی، افزود: متهمان ضمن کلاهبرداری از رانندگان خودروهای حمل بار با درج آگاهی فروش تجهیزات کشاورزی در سایت های شیپور و دیوار به قیمتی پایین تر از نرخ بازار، خریداران را به آن شهرستان کشانده و با دریافتی مبلغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت زوج کلاهبردار میلیاردی در بابل

بازداشت زوج کلاهبردار میلیاردی در بابل