مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 15:352021-11-04سياسي

روایت معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه از رشادت های شهید شکراییان


معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به ویژگی های برجسته شهید شکراییان، گوشه هایی از رشادت های این مهندس شهید را برای دانشجویان اصفهانی بازگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار سعید فرجیان زاده عصر امروز در مراسم استقبال از خانواده شهید حسین شکراییان در دانشگاه صنعتی اصفهان، گفت: این شهید دانش آموزی انقلابی بود و دانشجویی بود که تا آخرین قطره خون در مسیر امام(ره) گام برداشت.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با قرائت فرازهایی از وصیت نامه این شهید، به پیشینه همراهی و آشنایی خود با این شهید اشاره کرد و افزود: شهید شکراییان دانش آموز نخبه دبیرستان ابن سینای همدان بود.

او از استعداد فوق العاده ای برخوردار بود و در سال 56 در علم و صنعت در رشته مهندسی عمران پذیرفته شد، قبولی او در علم و صنعت تهران شروع یک تحول بنیادین در فکر و اندیشه او بود.

وی تصریح کرد: در شرایطی که مکاتب مختلف مسیرهای انحرافی را تبلیغ می کردند، شهید شکراییان راه و خط امام را آگاهانه انتخاب کرد، کتاب های شهید مطهری را به عنوان پایه اصلی تفکری خود مطالعه می کرد و در هسته های مطالعاتی دانشگاه فعالانه شرکت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه از رشادت های شهید شکراییان

روایت معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه از رشادت های شهید شکراییان