مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 20:252021-11-04سياسي

رضایی: علی لندی یک تصمیم تاریخی بزرگ گرفت / ایران قابل محاصره نیست


معاون اقتصادی رییس جمهور در مراسم چهلمین روز از درگذشت شهید علی لندی، گفت: خیلی رویداد عجیبی است که یک نوجوان که دیده مادر و خواهر شهید در شعله ها می سوزند، - رضایی: "علی لندی" یک تصمیم تاریخی بزرگ گرفت / ایران قابل محاصره نیست ایسنا/خوزستان معاون اقتصادی رییس جمهور در مراسم چهلمین روز از درگذشت شهید علی لندی، گفت: خیلی رویداد عجیبی است که یک نوجوان که دیده مادر و خواهر شهید در شعله ها می سوزند، در همان لحظه تصمیم تاریخی بزرگ می گیرد، درست مثل همان لحظات حساس برای قوم بختیاری.

محسن رضایی در امروز (پنجشنبه) در چهلمین روز از درگذشت علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای، با گرامی داشت 13 آبان ماه، اظهارکرد: نوجوانان عزیز انقلابی ما نقش موثری در تاریخ انقلاب داشتند و یک روز مخصوص آن ها گذاشته شد.

از طرف دیگر امروز روز مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی است که این روز را هم گرامی می داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 40 روز از شهادت علی لندی گذشته است اما مردم امروز همان حسی را دارند که علی لندی آن روز شهید شد و این حضور جای تشکر دارد.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: در سرزمین بختیاری تصمیمات بسیار بزرگی در تاریخ ایران گرفته شد و از همین ایذه زمانی سردار اسعد، خوانین بختیاری را در همین دشت جمع کرد و گفت باید کاری کنیم که اسم خوانین بختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: علی لندی یک تصمیم تاریخی بزرگ گرفت / ایران قابل محاصره نیست

رضایی: علی لندی یک تصمیم تاریخی بزرگ گرفت / ایران قابل محاصره نیست