مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 10:002021-11-05اقتصادي

اردبیل استان پیشرو در رفع مشکل کارت سوخت / ذخیره مناسب سوخت داریم


مدیرکل پدافند غیرعامل استان اردبیل گفت: به دنبال حمله سایبری و اختلال در نظام کارت الکترونیکی سوخت، استان اردبیل جز استان های پیشرو در حل این مشکل در کمتر از سه تا چهار روز بود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل پدافند غیرعامل استان اردبیل گفت: به دنبال حمله سایبری و اختلال در نظام کارت الکترونیکی سوخت، استان اردبیل جز استان های پیشرو در حل این مشکل در کمتر از سه تا چهار روز بود.

علیرضا علیپور 13 آبان در مراسم گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در اردبیل اظهار کرد: از سال 91 فعالیت این مجموعه در استان اردبیل آغاز شد و ما تلاشمان بر این بوده تا در یک دهه اخیر ابعاد مختلفی از پدافند غیرعامل را به عنوان مؤثرترین راهکار در پیشگیری از حملات سایبری به هموطنان گوشزد کنیم.

وی تصریح کرد: به تناسب پیشرفت های علمی و تحقیقاتی دنیا ما با انواع مخاطرات و تهدیدها نیز روبه رو بودیم که سعی و تلاشمان بر این است تا شیوه جنگ نظامی که در این شرایط تغییر پیدا کرده و به شیوه غیر مسلحانه و غیر نظامی تبدیل شده به عنوان یک اصل اساسی در روابط کشورها و گاه تهدید نظام استکباری مورد توجه قرار دهیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان اردبیل گفت: سازمان پدافند غیرعامل از چند ماه پیش حمله سایبری به سامانه کارت سوخت را پیش بینی کرده بود و به مسئولان در مورد کپی برداری از اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل استان پیشرو در رفع مشکل کارت سوخت / ذخیره مناسب سوخت داریم

اردبیل استان پیشرو در رفع مشکل کارت سوخت / ذخیره مناسب سوخت داریم