مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 14:552021-11-05سياسي

لزوم احکام مجازات جایگزین حبس از سوی قضات فارس


رییس کل دادگستری فارس بر استفاده از احکام مجازات های جایگزین حبس از سوی قضات کیفری، استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف و تقویت دادرسی های الکترونیک از سوی مسئولان قضایی و قضات در دوران تحول و تعالی دستگاه قضایی بیش از پیش تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نی ریز، رییس کل دادگستری استان فارس به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و برخی از معاونین دادگستری فارس در رأس هیأتی ضمن حضور در  شهرستان های نی ریز، بختگان و ارسنجان با انجام تکریم و معارفه رؤسای حوزه های قضایی نی ریز و بختگان  بازدید و سرکشی هدفمندی از مجتمع های قضایی این شهرستان ها  و همچنین واحدهای صنعتی  و تولیدی داشتند.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی رییس کل دادگستری استان فارس و مسئولان قضایی در بدو ورود ضمن حضور در گلزار شهدای شهرستان نی ریز و عطر افشانی و گلباران قبور شهدا  به همراه سایر مسئولان قضایی  و قضات این شهرستان با امام جمعه شهرستان نی ریز دیدار کردند.

در این سفر یک روزه  از سوی مسئولان قضایی استان فارس کلنگ احداث مجتمع کار آموزی و حرفه درمانی زندان شهرستان نی ریز به زمین زده شد و در ادامه  و در راستای حمایت قضایی و حقوقی  از رونق تولید ضمن بازدید از معدن سنگ شهرستان بختگان، کلنگ تکمیل پروژه بیمارستان 32 تخت خوابی امام هادی (ع) شهرستان بختگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احکام مجازات جایگزین حبس از سوی قضات فارس

لزوم احکام مجازات جایگزین حبس از سوی قضات فارس