مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 16:252021-11-05سياسي

استاندار چهارمحال و بختیاری: بی آبی معضل اول و آخر چهارمحال و بختیاری است


امروز اگر معضل آبی حل نشود هیچ مسئله ای از چهارمحال و بختیاری حل نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی عصر جمعه در دیدار با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به قانون تخصیص تسهیلات روستایی و عشایری اشکال وارد کرد و گفت: سهم کشاورزی و دامداری در این قانون بسیار کم و انعطاف آن پایین است و باید در این خصوص تجدیدنظر شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مشکل قانونی دیگر در خصوص تخصیص تسهیلات کشاورزی این است که تعیین سهم هر بخش به تناسب آمایش سرزمینی نیست، برای مثال اگر 20 درصد اعتبارات استان مختص بخش کشاورزی تعیین شده باشد، این موضوع شامل حال همه استان ها می شود و استانی که افق توسعه آن در گرو تحول در بخش کشاورزی و دامداری استان با استان های صنعتی تفاوتی ندارد.

وی ادامه داد: این درحالی است که توزیع تسهیلات ارزان قیمت بر اساس آمایش سرزمینی نیست و باید درصد تخصیص در اختیار استان باشد که خود استان تصمیم بگیرد که چگونه این تسهیلات را در حوزه های کشاورزی، صنعتی، فرهنگی و.

توزیع کند.

عباسی به معضل گازرسانی به گلخانه ها اشاره کرد و توضیح داد: اینکه توقع داشته باشیم در هر مرتعی با هر فاصله ای از خط لوله گاز، گازرسانی صورت بگیرد شدنی نیست؛ باید موضوع شهرک های گلخانه ای را در دستور کار قرار دهیم چون در این صورت دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار چهارمحال و بختیاری: بی آبی معضل اول و آخر چهارمحال و بختیاری است

استاندار چهارمحال و بختیاری: بی آبی معضل اول و آخر چهارمحال و بختیاری است