مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 17:552021-11-05بين الملل

فشار جمهوری خواهان بر دولت بایدن برای کنارگذاشتن دیپلماسی با ایران


جمهوری خواهان کنگره با متهم کردن ایران به حملات پهپادی اخیر به نظامیان آمریکایی در سوریه، از دولت بایدن خواستند تا دیپلماسی با ایران را کنار بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس نامه ای که روز پنجشنبه به کاخ سفید ارسال شده، جمهوری خواهان کنگره در حال از سرگیری فشارها بر دولت بایدن برای ترک دیپلماسی با ایران در پی حملات پهپادی اخیر به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه شده اند.

چهارشنبه دو هفته پیش بود که رسانه ها از شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه التنف و وقوع حمله هوایی به محل استقرار نظامیان آمریکایی در سوریه خبر دادند.

پس از آن،  بیل اربن ، سخنگوی سازمان تروریستی سنت کام در بیانیه ای مدعی شد که این پایگاه مورد حمله عامدانه و هماهنگ قرار گرفته اما هیچ فرد آمریکایی بر اثر آن کشته یا مجروح نشده اند.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارش های اولیه در این حمله هم از هواگردهای بدون سرنشین و هم از آتش غیرمستقیم استفاده شده است.

البته برخی مقام های آمریکایی پس از این حمله، اقدام به اتهام زنی علیه ایران پرداخته و مدعی شدند که نیروهای وابسته به ایران این حملات را انجام داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری واشنگتن فری بیکن ، 17 عضو جمهوری خواه کنگره به رهبری برایان استیل نماینده جمهوری خواه ایالت ویسکانسین، دولت بایدن را مته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار جمهوری خواهان بر دولت بایدن برای کنارگذاشتن دیپلماسی با ایران

فشار جمهوری خواهان بر دولت بایدن برای کنارگذاشتن دیپلماسی با ایران