مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-06ورزشي

یک تیم 12 نفره باید کرمانشاه را مدیریت کند/ شهرداری می خواهیم اهل تعامل باشد


عضو شورای شهر کرمانشاه با تاکید بر لزوم تعامل شورای شهر و شهردار جدید کرمانشاه، گفت: تنها یک تیم 12 نفره از ترکیب شورای شهر و شهردار می تواند در مدیریت شهر کرمانشاه موفق شود.

- یک تیم 12 نفره باید کرمانشاه را مدیریت کند/ شهرداری می خواهیم اهل "تعامل" باشد ایسنا/کرمانشاه عضو شورای شهر کرمانشاه با تاکید بر لزوم تعامل شورای شهر و شهردار جدید کرمانشاه، گفت: تنها یک تیم 12 نفره از ترکیب شورای شهر و شهردار می تواند در مدیریت شهر کرمانشاه موفق شود.

کامران ملکی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر انتخاب یک شهردار متخصص و متعهد برای کرمانشاه گفت: کرمانشاه در شرایطی نیست که بتوانیم آزمون و خطا کنیم و نیاز است شهرداری بر سرکار بیاید که از تجربه و تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشد.

وی افزود: تعامل شهردار جدید با شورای شهر نکته حائز اهمیتی است که در شرایط فعلی باید به آن توجه شود و تلاش ما این است که فردی به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شود که تعامل لازم با شورای شهر را داشته باشد.

ملکی گفت: تنها همکاری و تعامل خوب شهردار و شورای شهر است که می تواند موجب پیشبرد امور شهر و رفع مشکلات آن شود و نیاز است فردی در مسند شهرداری قرار گیرد که قدرت تعامل لازم را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تیم 12 نفره باید کرمانشاه را مدیریت کند/ شهرداری می خواهیم اهل تعامل باشد

یک تیم 12 نفره باید کرمانشاه را مدیریت کند/ شهرداری می خواهیم اهل تعامل باشد