مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-06ورزشي

گزارش 70 صفحه ای عملکرد ورزش ایران در «پستو»/ جالی خالی ستاد عالی!


ورزش ایران در آستانه بازی های آسیایی قرار گرفته اما هنوز گزارش عملکرد ایران در المپیک توکیو مشخص نشده؛ گزارشی که می تواند مبنای خیلی از تصمیم گیری ها برای تشکیل کاروان جدید و آسیایی باشد.

- ، با اتمام بازی های المپیک 2020 توکیو تمام جوش و خروش هیاهوی مربوط به این بازی ها که از سه چهار سال پیش آغاز شده بود به یکباره فروکش کرد و از این حیث ورزش ایران در سکوتی سنگین قرار گرفت؛ سکوتی که همزمانی با روی کارآمدن دولت سیزدهم و مشخص شدن متصدی جدید ورزش در کابینه آن مزید بر علت شد که تا به امروز ادامه داشته باشد در حالی که شکسته شدن لازم و ضروری به نظر می رسد تا متر و معیارهای تصمیم گیری جدید عیان شود.

کاروان ایران در حالی به توکیو اعزام شد که 5 سال متوالی - با در نظر گرفتن تعویق یک ساله بازی ها- تمام حرف و حدیث مدیران و ورزشکاران، مطالبات شان، اعزام های شان، قهر و آشتی های شان و .

حول این بازی ها بود و برای حماسه سازی در آن در حالیکه طی 17 روز برگزاری بازی های المپیک بعضا نتایجی به نام ورزشکاران ایرانی ثبت شد که اصلا پاسخگوی انتظارات نبود و نتوانست رضایت لازم بابت هزینه های مالی و غیرمالی صرف شده را جلب کند.

با همه اینها بعد از پایان رسمی بازی های المپیک، پرونده کاروان ایران به معنای واقعی بسته و کنار گذاشته شد و تا به امروز که سه ماه از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش 70 صفحه ای عملکرد ورزش ایران در «پستو»/ جالی خالی ستاد عالی!

گزارش 70 صفحه ای عملکرد ورزش ایران در «پستو»/ جالی خالی ستاد عالی!