مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-06اجتماعي

بارش برف پاییزی در محور هراز


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از بارش برف پاییزی در محور هراز خبر داد و گفت: عوامل راهداری به طور کامل در محورهای مواصلاتی استان در آماده باش قرار دارند.

- عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از وقوع بارش برف در محور هراز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه های بارشی و لغزنده بودن محورها عوامل راهداری به طور کامل در آماده باش هستند.

مصدقی با بیان اینکه از پنجشنبه ظهر سامانه های بارشی در استان فعال شده بودند گفت: طی فعالیت این سامانه ها بارش برف از امروز پیش بینی شده بود که در ارتفاعات دیزین و جاده هراز رخ داد و از یک بامداد شاهد بارش برف در هراز، محدوده آهک دره تا گردنه امام زاده هاشم و محور شمشک به دیزین بودیم و بارندگی در آزادراه تهران -قم، آزادراه تهران -ساوه، آزادراه تهران -کرج ، آزادراه تهران -شمال، محور تهران -شهریار، محور ملارد -شهریار، محور تهران -پاکدشت، محور تهران -شمیرانات و محور دماوند -فیروزکوه به شکل بارش باران خفیف گزارش شده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر بارش خفیف ادامه دارد و جاده های استان لغزنده است و گشت راهداری در حال آماده باش کامل بوده و عملیات مختصر برف روبی در محور هراز صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف پاییزی در محور هراز

بارش برف پاییزی در محور هراز