مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-06اقتصادي

ارزآوری ماهیان گرمابی برای کشور معادل نفت است


امسال برای اولین بار سهمیه نهاده ها و کود شیمیایی مورد مصرف در آبزی پروری مجزا از سازمان جهادکشاورزی استان و به صورت مستقیم از تهران دریافت می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل شیلات خوزستان گفت: امسال برای اولین بار سهمیه نهاده ها و کود شیمیایی مورد مصرف در آبزی پروری مجزا از سازمان جهادکشاورزی استان و به صورت مستقیم از تهران دریافت می شود.

فتح الله ابوعلی با اعلام این خبر اظهارکرد: شهرستان خرمشهر بزرگترین تولیدکننده ماهیان گرمابی در استان محسوب می شود و با تولید 24 هزار تن ماهی گرمابی یک سوم تولیدات استان در حوزه ماهیان گرمابی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: مجتمع پرورش ماهیان گرمابی شهید احمدیان خرمشهر در دو فاز طراحی شده است وعمده کارهای زیربنایی فاز یک این مجتمع اجرایی شده است و در حال حاضر در بخش زهکش ها مشکلاتی وجود دارد.

ابوعلی با بیان اینکه تکمیل فاز 2 این پروژه به ویژه برق رسانی نیز به دلیل عدم تخصیص اعتبارات مصوب، چندین سال به طول انجامیده است، ادامه داد: طی رایزنی های به عمل آمده در کارگروه رفع موانع تولید در استان، تخصیص اعتبارات 100 درصدی اتمام این طرح مصوب شده است.

مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به مشکلات موجود در بخش صادرات ماهیان گرمابی، از نبود سیستم نظارتی قوی و وجود دلالان در کشور عراق انتقاد کرد و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری ماهیان گرمابی برای کشور معادل نفت است

ارزآوری ماهیان گرمابی برای کشور معادل نفت است