مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-06اقتصادي

مادیران؛ ثابت قدم و پیشرو در تولید از گذشته تا آینده


جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور در کارخانجات صنایع مادیران علاوه بر آشنایی با عمق تولید، تجهیزات و امکانات این مجموعه با حضور مدیران سوالات خود را مطرح کردند.

- ، شرکت صنایع مادیران با بیش از نیم قرن تجربه فعالیت در حوزه الکترونیک و دیجیتال و با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، امروزه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی در ایران شناخته می شود.

یکشنبه گذشته گروه صنایع مادیران با دعوت جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه، ضمن معرفی امکانات و تجهیزات تولیدی خود و نمایش توانمندی این شرکت در تولید محصولات الکترونیکی، صوتی و تصویری و لوازم خانگی، در جریان یک نشست پرسش و پاسخ صمیمانه با خبرنگاران، به سوالات ایشان پاسخ داده و از زحمات این گروه در بازتاب اخبار تولید کنندگان ایران قدردانی کرد.

کارخانه الکترونیک مادیران؛ با تجربه در تولید، به روز در دانش و تکتولوژی کارخانه صنایع الکترونیک مادیران واقع در شهرک صنعتی هشتگرد، از حدود 25 سال قبل با تولید مانیتور، قدم در راه تولید گذاشت و سپس در سال 1381 با معرفی برند ایکس ویژن تولید تلویزیون را آغاز کرد.

این کارخانه به طور مستمر با به روزرسانی تجهیزات و امکانات و همچنین بهره گیری از متخصصان، محصولاتی همگام با تکنولوژی جهانی تولید و عرضه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادیران؛ ثابت قدم و پیشرو در تولید از گذشته تا آینده

مادیران؛ ثابت قدم و پیشرو در تولید از گذشته تا آینده