مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-06اجتماعي

خروج سامانه بارشی از گیلان/ دمای هوا افزایش می یابد


مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به خروج سامانه سرد و بارشی ظهر امروز از این استان، گفت: دمای هوا برای روزهای آینده افزایش می یابد.

- با اشاره به پیش بینی بارش باران طی سه روز گذشته در استان گیلان با ورود سامانه بارشی، گفت: فعالیت این سامانه بارشی از اواخر وقت گذشته در برخی از مناطق گیلان کاهش یافته و یا قطع شده است.

وی با بیان اینکه الگوهای حاکم بر نقش های هواشناسی نشان دهنده تضعیف و خروج این سامانه بارشی از ظهر امروز هستند، افزود: با ورود سامانه جدید به استان شاهد افزایش تدریجی دما و پایداری هوا هستیم.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به میزان بارش باران در روزهای گذشته در استان اشاره و اضافه کرد: منطقه بالارود سیاهکل با 90 میلی متر بیشترین بارش و لوشان با ثبت یک میلی متر کمترین میزان بارش در 24 ساعت گذشته را داشته اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای اکثر نقاط گیلان آسمانی نیمه ابری تا ابری، مه آلود، در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، که به تدریج با نزدیک شده به ساعات ظهر و عصر از میزان ابر کاسته می شود پیش بینی شده است.

دادرس با اشاره به اینکه در این مدت دمای هوا نیز 2 تا 6 درجه افزایش می یابد، گفت: دریا نیز از عصر امروز برای انجام فعالیت های دریایی به ویژه صید و صیادی مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج سامانه بارشی از گیلان/ دمای هوا افزایش می یابد

خروج سامانه بارشی از گیلان/ دمای هوا افزایش می یابد