مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-06حوادث

گرفتاری بندرعباس با نخاله ها/ توقیف 13 کامیون متخلف


طی یک ماه گذشته 13 دستگاه خودرو متخلف تخلیه کننده خاک و نخاله در بندرعباس توقیف و روانه پارکینگ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، تخلیه نخاله های ساختمانی در گوشه گوشه شهر بندرعباس بخصوص در برخی محورهای ورودی شهر بندرعباس و حتی در مجاوورت بلوارهای تازه ساخته شده در شهر سبب شده تا چهره بسیار اسفناکی برای شهر خلق شود و گاهی کامیون های تخلیه نخاله حتی مقداری از نخاله ها را در زمان تخلیه در مجاور بلوارها تا روی آسفالت نیز می کشانند که گاه تصادفاتی را نیز به دنبال داشته است.

از سوی دیگر شهری که پایتخت تجاری و بندری ایران به شمار می رود، با چنین صحنه هایی عملا به شهری بی حساب و کتاب جلوه می کند که انگار هیچ نظارتی در آن جریان ندارد.

پوریا دروار رییس سازمان پسماند شهرداری بندرعباس در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: تخلیه هرگونه خاک و نخاله تنها باید در محل های مجاز انجام شود و طی یک ماه گذشته 13 خودرو متخلف که اقدام به تخلیه خاک و نخاله در خارج از سایت سازمان کرده بودند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی با تاکید بر اینکه سایت تخلیه خاک و نخاله سازمان پسماند آماده پذیرش خودروهای حامل نخاله می باشد، تصریح کرد: تخلیه هرگونه خاک و نخاله ساختمانی تنها باید در محل های مجاز انجام شود و با خودروهای متخلفی که خارج از این سایت نسبت به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتاری بندرعباس با نخاله ها/ توقیف 13 کامیون متخلف

گرفتاری بندرعباس با نخاله ها/ توقیف 13 کامیون متخلف