مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-06اجتماعي

عادی انگاری کرونایی، زنگ هشدار را به صدا درآورد/ استان زنجان زرد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، کرونا و وضعیت های تعریف شده برای آن از قرمز رو به تیرگی، نارنجی، زرد، آبی تا سفید که البته این آخری از اسفند 98 تا کنون برای کمتر شهری در ایران روی داده است.

اما این روزها حال و هوای کرونایی کشور در یک وضعیت ترس و امید قرار گرفته، چرا که بعد از عبور پیک پنجم که نسبت به پیک های قبلی طولانی و حتی می شود گفت سهمگین بود، به نوعی آرامش برقرار شده است.

ولی این آرامش با توجه به عادی انگاری روی داده نسبت به بیماری کووید 19 در سطح جامعه، نوعی آتش زیر خاکستر محسوب می شود، چرا که واکسیناسیون صورت گرفته نوعی اطمینان خاطر را برای مردم ایجاد کرده است که درست هم هست، زیرا در حافظه عموم مردم، واکسن زدن ایجاد ایمنی عموما همیشگی است و این تجربه عمومی برای ویروس کرونا نوعی سم به شمار می رود چون بنا به گفته کارشناسان این ویروس نه تنها به شکل اولیه خود بلکه به صورت جهش یافته در سطح جامعه در گردش است که این موضوع نگرانی های عمیقی را برای کارشناسان موجب شده است.

در این میان تغییر رنگ آرام و بی سرو صدایی به لحاظ کرونایی در حال روی دادن است که در سطح استان زنجان هم در حال نمایان شدن است که از دیروز در نقشه کرونایی استان به صورت تمام زرد رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری کرونایی، زنگ هشدار را به صدا درآورد/ استان زنجان زرد شد

عادی انگاری کرونایی، زنگ هشدار را به صدا درآورد/ استان زنجان زرد شد