مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-06اجتماعي

تداوم بارش ها در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه بارشی امروز و فردا نیز در سطح استان فعال است و بارش هایی را در مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی استان در پی داردT اما از روز دوشنبه این سامانه بارشی از استان خارج شده و روز سه شنبه کاهش دمای حدود هفت تا هشت درجه .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه بارشی امروز و فردا نیز در سطح استان فعال است و بارش هایی را در مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی استان در پی داردT اما از روز دوشنبه این سامانه بارشی از استان خارج شده و روز سه شنبه کاهش دمای حدود هفت تا هشت درجه سانتی گراد برای استان پیش بینی می شود.

مهران چراغپور در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در تاریخ 11 آبان اطلاعیه سازمان هواشناسی استان مبنی بر آمادگی جهت وقوع بارش صادر شد که براساس پیش بینی های صورت گرفته از بعد از ظهر روز پنج شنبه یک سامانه بارشی به استان وارد شد و بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق، خیزش باد شدید در ارتفاعات منجر به بارش برف و ایجاد کولاک در گردنه ها شد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: این سامانه در اغلب مناطق استان منجر به وقوع بارش های موثری شد که بیشترین میزان بارش در شهرستان بن با 42 میلی متر گزارش شد، همچنین در مرغملک 38 میلی متر، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش ها در چهارمحال و بختیاری

تداوم بارش ها در چهارمحال و بختیاری