مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-06سياسي

گلایه از پالایش قالی بافان تحت پوشش بیمه در خراسان شمالی


معاون توسعه داخلی اداره کل صمت خراسان شمالی از پالایش قالی بافان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی توسط این اداره کل در استان گلایه کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه داخلی اداره کل صمت خراسان شمالی از پالایش قالی بافان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی توسط این اداره کل در استان گلایه کرد.

داود داودزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: چند سالی است که اداره کل تامین اجتماعی به هیچ عنوان پرونده قالی بافان را برای تحت پوشش قرار دادن آن ها قبول نمی کند.

وی اظهارکرد: اما اتفاق تازه ای که اخیرا در این حوزه رخ داده، آن است که این اداره کل در حال پالایش و حذف کردن قالی بافانی است که تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

داودزاده بیان کرد: علت این امر آن است که تامین اجتماعی بر این امر معتقد است که تعدادی از این افراد تحت پوشش قرار گرفته، قالی باف واقعی نیستند این در حالی است که ما با این دیدگاه مخالف هستیم چراکه هنگام خود اظهاری قالیبافان، کارشناسان اداره بیمه نیز حضور داشتند.

وی افزود: در حال حاضر 10 درصد از قالیبافان خراسان شمالی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر 26 هزار و 253 نفر در این استان دارای کارت قالی بافی هستند، افزود: از این تعداد فقط دو هزار و 700 نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از پالایش قالی بافان تحت پوشش بیمه در خراسان شمالی

گلایه از پالایش قالی بافان تحت پوشش بیمه در خراسان شمالی