مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-06سياسي

ایثار و شهادت طلبی تنها برای جنگ و مبارزه نیست


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثار و شهادت طلبی فرهنگی جامع و الگویی بی نظیر است که صرفاً برای جنگ و مبارزه نیست بلکه در تمامی عرصه ها باید از آن بهره ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلیمان رستمیان ظهر شنبه در نشست کارگروه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور مسئولین آموزش وپرورش، صداوسیما، حوزه هنری و سپاه در سالن جلسات برگزار شد، بابیان اینکه امروز در بحث تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کارهایی صورت گرفته که کافی نیست، گفت: امکاناتی که امروز داریم در دوران دفاع مقدس در اختیار نداشتم، خوشبختانه از بعد از دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا به امروز اقدامات خوبی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت صورت گرفت و منجر به این شده تا فضای ایثار و شهادت همچنان در جامعه وجود داشته باشد.

وی افزود: آنچه در باورهای دینی خودداریم برگرفته از آن چیزی است که در طول جریان تاریخ به دست ما رسیده است، جوانانی که امروز در جریان دفاع از مرزهای ایدئولوژیکی شهید می شوند با تأسی از جریان فرهنگی عاشورا است و تاکنون نیز همچنان ادامه دارد.

رستمیان ادامه داد: اتفاقات بسیاری در بستر عاشورا در طول تاریخ اسلام خصوصاً تاریخ تشیع به وقوع پیوسته است که انقلاب اسلامی ما هم برگرفته از همان جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار و شهادت طلبی تنها برای جنگ و مبارزه نیست

ایثار و شهادت طلبی تنها برای جنگ و مبارزه نیست