مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-06سياسي

لزوم تشدید رعایت پروتکل ها در شاهرود و دامغان/ مسئولان پای کار باشند


استاندار سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به شرایط قرمز کرونایی در شاهرود و دامغان نظارت ها باید تشدید شود، گفت: مسئولان ذی ربط بر اجرای صحیح پروتکل ها پای کار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستاندار سمنان بابیان اینکه مسئولان ذی ربط باید برای نظارت بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی وضعیت قرمز پای کار باشند، ابراز داشت: علیرغم تأکید بر بحث اطلاع رسانی و آگاهی بخشی حوزه رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا از طریق فضاسازی شهری همچنان این مهم صورت نگرفته است.

هاشمی بابیان اینکه امروز وضعیت معیشت و سلامت مردم دو مقوله مهم و اولویت اساسی استان است، تصریح کرد: قصد قرنطینه یا برخورد قهری در سطح شهرستان های استان را نداریم اما باید نظارت ویژه در بحث رعایت پروتکل ها در تمامی حوزه ها صورت گیرد.

وی بابیان اینکه تقریباً میزان بستری بیماران کرونایی در شهرستان دامغان با روند کاهشی همراه بوده و به 45 نفر رسیده است، افزود: در شاهرود نیز این روند کاهشی مشاهده شده است اما باید همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتناب از عادی انگاری در سطح این دو شهرستان، حساسیت ویژه وجود داشته باشد.

روند ابتلاء در دامغان و شاهرود رو به کاهش استاندار سمنان بابیان اینکه در حال حاضر 315 نفر بیمار مبتلابه کرونا در کل استان بستری هستند، اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشدید رعایت پروتکل ها در شاهرود و دامغان/ مسئولان پای کار باشند

لزوم تشدید رعایت پروتکل ها در شاهرود و دامغان/ مسئولان پای کار باشند